Utrecht

Administratief Medewerker Leerlingenvervoer

Voor Uitvoeringorganisatie BBS zoekt paSearch een Administratief Medewerker. Als Administratief medewerker Leerlingenvervoer bij Uitvoeringsorganisatie Eemkracht versterk je het team Administratie. Per 1 januari verschuiven de taken van de gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest naar Eemkracht. In deze functie draag je bij aan het inrichten en harmoniseren van de processen rondom leerlingenvervoer, waarbij gewerkt wordt met het systeem Carel. Je bent vanuit standplaats Soest verantwoordelijk voor de leerlingenadministratie voor de drie gemeenten.

Management Assistent/ Bestuurssecretaresse

Voor gemeente Wijk bij Duurstede zoekt paSearch een Management Assistent/ Bestuurssecretaresse. Als Management Assistent / Bestuurssecretaresse bij de gemeente Wijk bij Duurstede vervul je een centrale rol. Je ondersteunt het college van burgemeester en wethouders, de gemeentesecretaris en de domeinmanagers, zodat zij zich kunnen focussen op wat écht belangrijk is. Je beheert en bewaakt proactief agenda’s, bepaalt met grote zelfstandigheid prioriteiten in mail- en telefoonverkeer en bereidt de wekelijkse collegevergaderingen voor.

HR Adviseur

Voor Uitvoeringsorganisatie BBS zoekt pzSearch een HR Adviseur. Als HR Adviseur bij Uitvoeringsorganisatie Eemkracht ben je de sparringpartner en adviseur voor teammanagers bij de uitvoering van het personeelsmanagement en alle onderwerpen rondom in-, door- en uitstroom. Omdat dit een nieuwe functie is binnen de afdeling bedrijfsvoering, is het jouw taak om deze rol vorm te geven zodat een toekomstige vaste medewerker hier soepel in kan stromen. In deze zelfstandige en brede functie schakel je continu tussen operationele en tactische vraagstukken en geef je gevraagd en ongevraagd advies.

Recruiter

Voor gemeente Utrecht zoekt pzSearch twee Recruiters. Utrecht zoekt twee Recruiters Externe Inhuur. Je bent de specialist die snel en efficiënt externe capaciteitsvragen invult, inhurende managers adviseert en wetgeving naleeft. Binnen de Inhuurdesk werk je met je collega-recruiter en vier ondersteuners. Wegens de overgang naar een nieuwe Inhuurdesk (met Intermediair) is extra capaciteit tijdelijk nodig. Als onderdeel van het groeiende Recruitmentteam regisseer je aanvragen voor externe inhuur vanaf schaal 10, beheert contracten en zorgt voor actuele wetgeving.

Abonneren op RSS - Utrecht